torsdag 6 oktober 2011

i'm thinking it's a sign.

igår efter berghs åt jag middag på matbaren vid grand. per var med och marie och mina chefer och några kollegor och fruar och män. vi pratade om usa och hamburgare och studenten. om att flytta hemifrån, om att vara ifrån sin familj och om att ständigt vara på resande fot.

ibland slår det mig att jag är mitt i det här. mitt i världsartister och turnéer och miljoner kronor. att jag får chansen att träffa alla på nära håll, höra deras kreativa process och anektoter från en tid då skivbolagen fortfarande hade pengar och artister sålde hundra tusen skivor i en handvändning.

det är spännande, det är det såklart. och jag är så glad att jag har fått den här chansen. att jag får vara nära och en del av allt det här stora. och att folk lyssnar på vad jag säger, bryr sig. att jag kan komma med idéer som faktiskt kan påverka och förändra. att de vill att jag ska vara med.

Inga kommentarer: